Belle’s Bistro

Update 10 november: We zijn voorlopig gesloten naar aanleiding van de laatste corona maatregelen. Dit geldt sowieso t/m woensdag 16 november. Houdt deze pagina in de gaten om te zien wanneer we weer open gaan! We hopen weer open te kunnen gaan op:

• Belle’s Bistro: woensdag 23 december
  • Diny’s Diner: zondag 27 december

Belle’s Bistro is één van de sociale eettafels van Stichting Onder Anderen en is gevestigd in Buurthuis Zuilen op de St. Ludgerusstraat 251, 3553CX Utrecht.

Onze sociale eettafels zijn plekken in de wijk waar je in een rustige en veilige sfeer een gezonde maaltijd kan eten. Bij ons eet je niet alléén, maar samen met de andere gasten en vrijwilligers. Bij ons éét je niet alleen, maar kun je ook bijpraten met wijkgenoten en een spel spelen.

Kernwoorden:

• Ontmoetingsplek
  • Gezonde maaltijd
  • Huiselijke sfeer

We zijn elke woensdag vanaf 17:30 open en om 18:00 serveren we een gezonde maaltijd. De maaltijd is gezond & genoeg: we serveren drie gangen (optioneel vega). De prijs is 3,50 euro. Na de maaltijd bieden we je koffie of thee aan, met een koekje. Voor de liefhebbers is er tijd voor een spelletje. Of de krant. Of gewoon een praatje. Je hoeft niet te reserveren.

Wist je dat Belle’s Bistro op woensdag 10 april 2013 voor het eerst haar deuren opende?