Diny’s Diner

Diny’s Diner is één van de sociale eettafels van Stichting Onder Anderen en is gevestigd in Buurthuis Sterrenzicht op Keerkringplein 40, Utrecht.

Onze sociale eettafels zijn plekken in de wijk waar je in een rustige en veilige sfeer een gezonde maaltijd kan eten. Bij ons eet je niet alléén, maar samen met de andere gasten en vrijwilligers. Bij ons éét je niet alleen, maar kun je ook bijpraten met wijkgenoten en een spel spelen.

Kernwoorden:

• Ontmoetingsplek
  • Gezonde maaltijd
  • Huiselijke sfeer

We zijn elke dinsdag en elke zondag vanaf 17:30 open en om 18:00 serveren we een gezonde maaltijd. De maaltijd is gezond & genoeg: we serveren drie gangen (optioneel vega). De prijs is 3,50 euro. Na de maaltijd bieden we je koffie of thee aan, met een koekje. Voor de liefhebbers is er tijd voor een spelletje. Of de krant. Of gewoon een praatje. Je hoeft niet te reserveren.

Wist je dat Diny’s Diner op dinsdag 6 maart 2012 voor het eerst haar deuren opende? En op zondag op 20 mei 2012?